آیا هیچ فرصتی برای بازسازی کلیه با عملكرد 20٪ وجود دارد؟

جمعه 27 مرداد 1396
ن : lafee

آیا هیچ فرصتی برای بازسازی کلیه با عملكرد 20٪ وجود دارد؟

در پزشکی، 20٪ عملکرد کلیه بدان معنی است که شما در مرحله 4 نارسایی کلیه است که مرحله پیشرفته دوم بیماری کلیوی است. در حالی که، آیا احتمال دارد که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی از عملکرد کلیه 20٪ رنج می برند؟ اگر همچنین شک داشته باشید، لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را برای دانستن جزئیات بیشتر اضافه کنید.

به عنوان یک واقعیت، پیوند دیالیز و کلیه راه بهبود عملکرد کلیه نیست، آنها فقط روش هایی برای کمک به بیماران برای حفظ زندگی خود هستند. بدتر از همه، بیماران همچنین بسیاری از عوارض جانبی ناشی از دیالیز و پیوند کلیه را تجربه می کنند. بنابراین، بیماران تعجب می کنند که آیا هیچ فرصتی برای بهبود کلیه با عملکرد 20٪ وجود دارد.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران مجموعه ای از درمان های طبیعی را برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه فراهم می کند. این درمان ها می تواند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار را بهبود بخشد و بهبود عملکرد کلیه. علاوه بر این، این درمان ها از محبوبیت گسترده ای در جهان برای عملکرد قابل توجه خود در کمک به بیماران زندگی با کیفیت بالا بهره مند شده اند.

در ابتدا، در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، سموم و زباله های زیادی باید در خون ذخیره شوند و پس از آن تخمیر سموم و پسماندها نه تنها سبب آسیب بیشتر به عملکرد کلیه می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود تخمیر سم ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش های درمانی می شود، بنابراین پاک کردن سم و سم های مختلف نقش مهمی در ترمیم کلیه بیمار و بازیابی کلیه دارد. با توجه به این، درمان با سم زدایی به منظور تمیز کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن اتخاذ می شود.

با استفاده از محیط زیست سالم و سالم، درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی و Steaming Therapy برای بهبود کلیه بیماری و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. این درمان ها طی یک ماه اجرا می شود، در طی آن وضعیت بیماری شما می تواند به طور جامع بهبود یابد.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/226.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا هیچ فرصتی برای بازسازی کلیه با عملكرد 20٪ وجود دارد؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.